18. maaliskuuta 2012

Weekend



IMG_9503
IMG_9526
Tanssiduo Ganza !
IMG_1115
IMG_1092
IMG_1105
IMG_1129
Carlings 12, 90 e
IMG_1136

Viikonloppu meni taas yhdessä hujauksessa, ja sen päätapahtumat taitaa olla Ganzan kuvaaminen, skypettäminen maailman toiselle puolelle ja superyökyläily. Hyvä puoli tässä on se että taidan olla kerranki levänny koko viikonlopun. Ja syöny taas aivan liikaa, mihin se SM-ruokavalio hävis? 
Perjantaina kävin kattelee ja ostelee pari juttua kun kerrankin oli rahaa. Oon vähän aikaa ollu jo ostamassa parempaa laskinta jolla vois oikeesti laskee matikan laskuja, ja vihdoin mä sain sen ! Tää on ihan hullua ja kuulostaakin tyhmälle, mutta mä tulin oikeesti tosi hyvälle tuulelle ku sain sellasen laskimen missä on kaikki tarvittavat nappulat. En malta oottaa et pääsen huomenna laskee matikkaa ! ... En voi uskoo et sanoin oikeesti ton. No mutta kerranki saa olla Erkki ylpee et mulla on oma laskin, eikä mun tarvii enää lainaa siltä. Enhä mä tehnykää sillei ku viimeset puoltoista vuotta.
Tänään putos iso kivi sydämeltä ku sain vihdoin ja viimein kesätyöhaut lähetetyks. Jos sitä johonki pääsis ees muutamaks viikkoo tai koko kesä menee taas lorvimiseks.

2 kommenttia:

  1. hienoo! tällä kertaa ehit jopa hakemaan töitä.. :DD mukavia juttuja muutenki täällä :) p.s. nyt löysin sattumalta nää miun tunnukset ja alotin sen uuen blogin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo : D noni hyvä sitä ootettiiki et millo tuut takas !

      Poista