24. tammikuuta 2013

Cozy

IMG_1797M IMG_1763M IMG_1815M IMG_1837M

Superhelppo viimeinen lukion jakso koulussa, mutta silti tuntuu ettei kerkee tehä yhtään mitään? Mitä tää on, mun kaikki aika menee vaan... johonkin. Vielä pari päivää tavallisia koulupäiviä jäljellä jonka jälkeen onkin prelit ja sitten alkaa se kauan ootettu lukuloma. Vähän pelottaa. Okei suoraan sanottuna oon aika kauhuissani. Mutta silti hyvällä tavalla jännittää miltä elämä näyttää kirjotusten jälkeen. Oon nähny uniakin järkyttävän vaikeista ruotsin yo-kuunteluista ja psykan kokeista. Toivottavasti ne vaan jäis niihin uniin. Nyt pariks tunniks pakoon tätä kaikkea kampaajalle uudistuttamaan mun hiuskuontaloa ja rentoutumaan. Onneks on tämmösiä pieniä juttuja millä pääsee pakoon pahaa ja ahdistavaa arkea ja todellisuutta!

8 kommenttia:

  1. vitsi sulla on ihana blogi! sait uuden lukijan :--)

    http://ellysway.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ! on aina kiva saada ihania lukijoita :--)

      Poista
  2. ahh onpa sulla ihania kuvia, osaat todellakin valokuvata :)!

    liityin lukijaksi, arvostaisin jos kävisit tsekkaamassa blogini myös:)

    mulberrymillennium.blogspot.fr

    xox

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Käyn ehdottomasti tsekkaamassa :--)

      Poista
  3. Oot loistava kuvaamaan! Ja olemaan kuvattavana myös :D

    VastaaPoista
  4. Sulle on haaste mun blogissa :)
    http://karin-julia.blogspot.fi/2013/01/8-facts.html
    Ja pakko nyt vihdoin ku saan aikaseks kommentoidakki ni sanoo että SULLA ON AIVAN IHANIA KUVIA! <3 tykkään iha hirmusest! Ja oot kans tosi nätti!!

    VastaaPoista