6. tammikuuta 2013

Don't give up

IMG_1034M IMG_1083M IMG_1067M

Sunnuntai. Viikon viimeisin muttei suinkaan vähäisin päivä. Viikon paras päivä. Saa vaan rentoilla kotona meikittä, haaveilla, inspiroitua ja valmistautua maanantaihin. Tää on myös se päivä kun lukulasit on kovassa käytössä. Tuleepahan niitäkin käytettyä joskus. Kokeilin tänään mun joululahjaks saamaa kaukolaukasinta, joka tosiaan vähän tökkii välillä mutta on tosi tarpeellinen. Oon pienestä hermostuvaa tyyppiä, ja saatoin ehkä pikkuriikkisen hermostua tälle pienelle kapistukselle tänään. Mutta kuten sanottu tykkään siitä silti! 

Oon nyt puol vuotta syöny jotain ihme hiustenkasvatus/vahvennus vitamiineja, mut musta tuntuu ettei tää mun letti oo vahvistunu yhtään, vaikka mulla luonnostaan onkin paksut hiukset. Kuvissa mun luulot näyttää osottuneen vääräks. Ehkä se on vaan toiveajattelua. Onko siellä ruudun toisella puolella samassa tilanteessa olevia hiuskohtalotovereita?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti