8. maaliskuuta 2013

Otsikko on aina pulma

IMG_4519M
Laukku 42,95 e Aleksi 13
IMG_4495M IMG_4507M
Nahkatakki 49,90 e Cubus
IMG_4514M IMG_4534M

Maanantaina vaihdoin psykologian kirjat pieneen Helsingin matkaan, ja tässä ois vähän ostoksia jotka todellakin tuli kaikki tarpeeseen. Hyvänä valokuvaajana ja bloggaajana otin tietysti kameran mukaan, mutta sählättyäni viikonloppuna kahden kameran ja kolmen muistikortin kanssa ei ylläripylläri ollutkaan sitä muistikorttia kamerassa. Mä tuoreimpana ajokortin haltijana sain tietysti kunnian ajaa Helsingin ruuhkissa. Matkalla kuitenki sattui ja tapahtui kun auto oli täynnä porukkaa, joista yksi jätettiin lentokentälle matkaamaan kohti Espanjaa. Tajusin siellä lentokentällä ollessani että oon aina vaan tullu saattamaan ihmisiä sinne, enkä ite oo koskaan päässyt sinne itse lentokoneeseen ja matkannu jonnekkin kauas. Toivottavasti se tapahtuis lähiaikoina, haluaisin ottaa vähän etäisyyttä tästä joskus niin harmaan ankeasta Suomesta.

Nyt alkaa tällä tytöllä shoppailulakko, jonka haluaisin kestävän ainakin muutaman viikon ylioppilaskirjotusten yli. Saa nähdä innostunko mä noista keväisistä vaatteista liikaa ja lakko jää vaan haaveeks... Niitä kaikkia ihania värikkäitä vaatteita ja kimaltelevia koruja on vaan niin vaikee sivuuttaa. Apua, mitäköhän tästä tulee, oon varmaan jo huomenna innoissani kaupoissa kiertelemässä...

Ps. Ihanaa naistenpäivää kaikki ihanat naiset! 

4 kommenttia:

  1. ihana toi laukku!:)
    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siitä tulikin heti mun lempparilaukku!

      Poista