7. huhtikuuta 2013

Hius-tutoriaalia


Vähän videoo siitä, miten kiharran mun hiukset suoristusraudalla! Oon monen kuullu sanovan ettei osaa tehä suoristusraudalla kiharoita ja oon ihmetelly sitä, koska mulle toi on ollu aina jotenki itsestäänselvyys ja oon tässä asiassa itseoppinut. Noh, kuitenkin tekemällä sitä oppii ja toivotaan et joku oppis tosta videosta jotain! 
+
Se, kuinka pienet tai isot kiharat haluut vaihtelee ihan sen mukaan, miten ohuita/paksuja osioita hiuksia kiharrat kerrallaan. Ite tykkään tollasesta isommasta kiharasta, joka on kuitenkin aika luonnollinen. Nostin myös hiuksia vähän tuolta juuresta saaden vähän ilmavamman efektin. Kuten huomaatte, en myöskään alottanu kihartamista tyvestä, vaan tosta korvan tienoilta :---)
++
Muistakaa lämpösuoja!!!
+++
Älkää välittäkö mun tanssimuuveista tai laulamisesta...Tai Karrasta joka tuli visiitille mun videoon! 

9 kommenttia:

  1. eikä!! oot aivan ihana! :--) sait just uuden lukijan :-)

    http://janninamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi !!!!:) Mulla on sulle haaste mun blogissa ja olis kiva jos viitsisit käydä tsekkaamas :)

    http://wsyanp.blogspot.fi/2013/04/haaste.html

    VastaaPoista
  3. ooo vähän ihanat kiharat! pitääpäs testata sun tyyliäs ku itelläni tulee tosi hassut kiharat:D tosin voi johtuu raudastaki;( mitä rautaa käytät? :)
    P.S. IHANA BLOGI!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käytän Babyliss Nano Technology Wet and Dry :--)

      Poista
  4. Voitit blogissani linkkaa blogisi kilpailun! :) Sait musta myös uuden lukijan! :)

    http://foreverbyjenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. ihana hahahahah :DD millon tehään se yks!!!!!!!

    VastaaPoista